![]() |
![]() |
![]() |
||||||
![]() |
![]() |
|||||||
|
||||||||
WDROŻENIA programów WAPRO -> WF-Mag, WF-Fakir, WF-Best, WF-CRM, WF-KaperRóżnorodność działań prowadzonych na rynku przez firmy sprawia, że każdy system jest rozwiązaniem unikalnym. Dlatego też w ramach wdrożenia wykonywane są czynności, które mają doprowadzić do sprawnego i skutecznego zaimplementowania wybranego systemu zgodnie ze zgłaszanymi przez Państwa potrzebami. W zależności od poziomu skomplikowania, zgłaszanych potrzeb i konfiguracji systemu proces wdrożenia może składać się z kilku etapów: Analiza przedwdrożeniowa Instalacja sprzętu i oprogramowania Wdrożenie - konfiguracja funkcjonalna modułów Szkolenia użytkowników Asysta i nadzór Analiza przedwdrożeniowa zapewnia właściwe przygotowanie do implementacji nowego systemu i szczegółowe zaplanowanie wszystkich działań. W trakcie analizy uwzględnimy potrzeby zgłaszane przez Państwa i wymagania, jakie stawiane są systemowi. Będziemy chcieli poznać Państwa firmę, strukturę organizacyjną, zidentyfikować procesy biznesowe, określić ilość użytkowników i ich uprawnienia, poznać obieg dokumentów i miejsca ich powstawania, infrastrukturę sprzętową by w efekcie stworzyć harmonogram prac wdrożeniowych przy uwzględnieniu dostępnych zasobów firmy oraz określić koszt całego przedsięwzięcia. Instalacja sprzętu i oprogramowania - wykonujemy konfiguracje sprzętu (w tym serwery ) i instalację oprogramowania na wszystkich stanowiskach komputerowych, na których będzie użytkowany program. We współpracy z osobami, które będą pracować na danym stanowisku dokonujemy indywidualnej konfiguracji - zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami. Wdrożenie - konfiguracja funkcjonalna modułów obejmuje czynności, których celem jest odwzorowanie w systemie procesów biznesowych zachodzących w firmie - zgodnie z przeprowadzoną analizą przedwdrożeniową. Proces ten w znacznie rożni się w przypadku WF-Mag, WF-Fakir, WF-Kaper, WF-best. W etapie wdrożenia dokonywany jest także import kartoteki asortymentu, kontrahentów i innych z plików Excel (xls, csv), tekstowych i innych.) Szkolenia użytkowników zapewniają przygotowanie pracowników do pracy z programem. Opierają się na ćwiczeniach praktycznych. Harmonogram, zakres i czas trwania szkolenia w poszczególnych obszarach tematycznych zawsze jest uzgadniany z klientem. Asysta i nadzór - ostatni etap wdrożenia, w którym wspieramy Państwa w początkowym okresie korzystania z systemu. Osobiście, telefonicznie lub przy wykorzystaniu Internetu odpowiadamy na pytania, wyjaśniamy wątpliwości, wprowadzamy konieczne zmiany w systemie, usuwamy ewentualne usterki. |
||||||||