WF-CRM wapro WF-CRM aktualizacja WF-CRM wdrożenia
WF-CRM Zarządzanie relacjami z klientami TuInfo

WAPRO - WF-CRM Zarządzanie relacjami z klientami

WF-CRM Jest przeznaczony do zarządzania relacjami z klientami. Jest narzędziem pozwalającym usprawnić ogrom działań niezbędnych do pozyskiwania i utrzymywania dobrych relacji z klientami. Aplikacja jest przeznaczona dla firm, w których klient, jego oczekiwania i potrzeby stawiane są w centrum zainteresowania.

WF-CRM umożliwia uzyskanie kompletnego obrazu relacji firmy z klientem tworząc wirtualny i uniwersalny model przedsiębiorstwa. Zaczynając od fazy nawiązania pierwszego kontaktu z klientem, pozwala na uporządkowanie wiedzy o wszystkich sprawach dotyczących konkretnego klienta. Inteligentne zebranie historii działań firmy staje się bezcenną wiedzą, która prowadzi do utrzymywania dobrych relacji z klientami. Przejrzysty i czytelny interfejs aplikacji sprawia, iż obsługa aplikacji staje się łatwa i intuicyjna.

Przegląd podstawowych funkcji programu

Terminy

  • Planowanie terminów służbowych i prywatnych
  • Rozbudowany, intuicyjny w obsłudze kalendarz
  • Delegowanie terminów innym użytkownikom
  • Współpraca z Microsoft Outlook 2007®

Kontakty

  • Rejestracja wszystkich rodzajów kontaktów (kontaktów teleadresowych, kontrahentów, osób kontaktowych, jednostek organizacyjnych i pracowników
  • Rejestrowanie danych statycznych i dynamicznych o kontakcie (listy, faksy, e-maile, spotkania, wyjazdy itp.)
  • Rejestrowanie kontaktów służbowych i prywatnych
  • Planowanie terminów i przypomnień związanych z kontaktem
  • Możliwość rejestracji wydarzeń, działań i terminów w kontekście kontaktu
  • Możliwość dołączania załączników takich jak pliki i notatki
  • Współpraca z programem WF-Mag dla Windows

Relacje

  • Definiowania wiele typów relacji między kontaktami
  • Określenie ról kontaktów wchodzących w skład relacji
  • Rejestrowanie daty zakończenia współpracy z kontaktem

Działania

  • Rejestracja podstawowych typów działań takich jak: sprawa, spotkanie, zadanie, wyjazd, rozmowa tel.
  • Rejestracja złożonych działań takich jak sprawa, na którą składa wiele działań podstawowych jak rozmowa tel., spotkanie, zadanie lub wyjazd
  • Rejestracja i automatyczne powiązanie działań związanych z kontaktem
  • Rejestracja i automatyczne powiązanie wydarzeń związanych z konkretną sprawą
  • Planowanie terminów i przypomnień związanych z działaniem
  • Możliwość dołączania załączników takich jak pliki i notatki
  • Synchronizacja zadań z Microsoft Outlook 2007®

Wiadomości

  • Rejestrowanie wielu typów wiadomości jak listy, faksy i e-maile
  • Możliwość powiązania każdej wiadomości z konkretnym kontaktem i sprawą
  • Automatyzacja pracy z wbudowanym programem pocztowym
  • Możliwość zdefiniowania wielu kont pocztowych w programie
  • Współpraca z Microsoft Outlook 2007®
  • Możliwość dołączania załączników takich jak pliki i notatki

Załączniki

  • Rejestracja i automatyczne powiązanie załączników związanych z działaniem z konkretnym kontaktem, wydarzeniem czy działaniem
  • Możliwość otwierania pliku przy pomocy programu zdefiniowanego w systemie

Zarządzanie

  • Definiowanie kont i uprawnień użytkowników programu
  • Definiowanie danych konta użytkownika
  • Konfiguracja danych kont pocztowych
  • Konfiguracja danych profilu Microsoft Outlook 2007®
  • Zarządzanie synchronizacją on-line z WF-Mag dla Windows
  • Definiowanie słowników

WF- CRM - Nowoczesna technologia

Gwarancją stabilności, wydajności, skalowalności i bezpieczeństwa danych jest zastosowanie w przetwarzaniu danych technologii klient-serwer, opartej na serwerze baz danych Microsoft SQL Server 2005. Efektem jest znaczny skok prędkości przetwarzania informacji oraz poprawę stabilności i bezpieczeństwa danych. Dodatkowo, z uwagi na fakt, że program pracuje pod kontrolą systemu Windows powstają nieograniczone możliwości przetwarzania danych zawartych w systemie przez inne aplikacje Windows (MS Excel, MS Access,itp.), a także wykorzystania Internetu jako medium do komunikacji z partnerami handlowymi (oferty na stronach www, wymiana dokumentów, zamówienia on line, sklepy internetowe). Wszystko to składa się na nowoczesny i zaawansowany technologicznie produkt, który może zaspokoić potrzeby zarówno małych firm jak i tych większych, bardziej wymagających.

Stabilny, wydajny, skalowalny i otwarty.

Aplikacja może pracować zarówno na pojedynczym stanowisku jak i w sieci komputerowej. Oba rozwiązania charakteryzują się dużą wydajnością i stabilnością. Zastosowany SQL Server 2005 jest potężnym narzędziem do zarządzania danymi przedsiębiorstwa. Wiodące na rynku narzędzie wspierające zarządzanie danymi firmowymi, efektywność programistyczną oraz business intelligence oferuje pełną funkcjonalność, jakiej mogą oczekiwać klienci od korporacyjnego systemu przetwarzania danych. SQL Server 2005 wprowadza zintegrowany zestaw narzędzi zarządzania aby zapewnić łatwość użytkowania i administrowania oraz wsparcie dla wdrożeń serwerów o dużej skali. Dzięki temu możliwa jest rozbudowa systemu od pojedynczej instalacji na jednym komputerze, po wielostanowiskowe instalacje sieciowe z wykorzystaniem wydajnych wieloprocesorowych serwerów. Technologia klient-serwer (Microsoft SQL Server) oznacza również wysoką odporność baz danych na wszelkie awarie końcówek w sieci komputerowej. System śledzenia transakcji pozwala natychmiast odbudować integralność danych i kontynuować bezpieczną pracę systemu. Technologia klient-serwer to także zmniejszenie obciążenia sieci komputerowej oraz znaczący wzrost prędkości pracy, umożliwiający sprawne przetwarzanie nawet bardzo dużej ilości danych. Dla użytkownika serwera najważniejsze jest to, że jest on nieaktywny i czeka w tle na żądania ze strony programu-klientów. Nie ma najmniejszej przeszkody, aby w tym czasie używać takiego komputera do innych celów, zaś zgłoszenie się programu-klienta, który prowadzi dialog z serwerem, jest niezauważalne. Dane zawarte w programie mogą być łatwo przetwarzane i obrabiane przez aplikacje Microsoft (Excel, Acces, itp.) oraz inne, korzystające z mechanizmów ODBC.

Przyjazny i ergonomiczny interfejs użytkownika, elastyczny i łatwo konfigurowalny

Przejrzysty interfejs programu w pełni wykorzystuje zalety środowiska Windows. Zadbano przy tym o intuicyjną obsługę programu poprzez zastosowanie okien nawigacyjnych, które pozwalają na szybki i wygodny dostęp do najczęściej używanych funkcji. Opcje dostosowywania widoku okien pozwalają na przystosowanie aplikacji do specyficznych wymagań użytkownika. Polega to na zmianie postaci dowolnej standardowej formatki na dostosowaną do potrzeb konkretnego użytkownika (przez np. ukrycie wybranego pola, zmianę położenia, zmianę etykiety itp). Podobna elastyczność występuje w tzw. browserach gdzie dostosowaniu podlega układ kolumn, opcje filtrowania, grupowania oraz sortowania.

Bogactwo mechanizmów dostępu do danych

Program wyposażono w zaawansowane metody porządkowania danych. Bogaty system zapytań filtrujących pozwala na łatwe wyszukiwanie i selekcję informacji według dowolnych kryteriów. Użytkownik może na własny użytek zbudować dowolne wyrażenie filtrujące i zapisać je aby korzystać z niego w przyszłości. Na szczególną uwagę zasługuje możliwość tworzenia rozbudowanych kryteriów filtrowania za pomocą Edytora Filtrów. Większość obiektów ma szereg dodatkowych własności dzięki którym mamy wiedzę o tym do kogo obiekt należy, kto i kiedy go ostatnio modyfikował itp. Dodatkowo istnieje możliwość utworzenia obiektów prywatnych, przy czym każdy z nich może mieć ograniczoną widoczność dla innych użytkowników programu i wyświetlany tylko dla jego właściciela.


Dowiedz się więcej

Aktualna wersja:
 
7.90.0
z dn [01.10.2013]

Cennik programów
   Asseco WAPRO

Aktualne promocje

Zamów nową licencję
   lub aktualizację

● Dostępne warianty

 Wf-CRM aktualizacja  

Aktualne wersje
WF-Fakturka 7.90.0
WF-Mag 7.90.0
WF-Mag Mobile2 7.90.0
WF-Kaper 7.90.0
WF-Fakir 7.90.0
WF-Gang 7.90.0
WF-Best 7.90.0
WF-Analizy 7.90.0
WF-CRM 7.90.0